با عرض پوزش



دوستان عزیز ... به خاطر بهم ریختگی قالب وبلاگ از شما عزیزان عذرخواهی می کنم و سعی می کنم در اسرع وقت قالب را درست کنم.



پوریا پورسرخ در تماس با "کافه سینما": آنچه از قول من درباره منتقدان گفته شده را قاطعانه تکذیب می کنم



پوریا پورسرخ در تماس با "کافه سینما" : آنچه از قول من درباره منتقدان گفته شده را قاطعانه تکذیب می کنم/ بسیاری از آنها حق استادی به گردن من دارند


به دنبال انتشار نقل قولی از پوریا پورسرخ درباره یک منتقد به نقل از فیسبوک سعید نعمت الله، این بازیگر در تماس با "کافه سینما" توضیحاتی درباره این نقل قول ارائه داد. پورسرخ در این مورد گفت:


احترام من نسبت به اهالی قلم به خصوص منتقدان بر هیچ کس پوشیده نبوده و مصداق بارزش صحبت هایم در برنامه وزین هفت است که همانجا اعلام کردم بسیاری از این بزرگان به صورت مستقیم و بسیاری دیگر به صورت غیر مستقیم حق استادی و معلمی به گردن اینجانب دارند. در نتیجه از همین طریق نقل قول یاد شده را قاطعانه تکذیب می کنم و آن حاصل یک سو تفاهم می دانم. با آرزوی موفقیت و سربلندی برای همه نویسندگان سینما

POORSORKH14


پوریا پورسرخ در محک



با سلام خدمت همه ی هواداران عزیز

دوستان گلم همین طور که قبلا در وب اعلام شد جمعه 19 مهر ماه 1392 آقای "پوریا پورسرخ" در بازارچه خیره محک حاضر شدند و حضور ایشان باعث دلگرمی بچه های بیمار بستری شده در محک شد و مقدار زیادی پول در این بازارچه جمع اوری شد تا هزینه درمان کودکان شود.در بازارچه محک به دلیل ازدحام و قوانینی که وجود داشت به هیچ عنوان اجازه عکس گرفتن وجود نداشت و به همین خاطر حدیث عزیز که همیشه با عکس های زیبایی که میگیره باعث خوشحالی هواداران میشد نتونست عکسی بگیره و فقط یک تعداد محدود از ایشان در خارج از بازارچه محک عکس گرفت که واقعا از حدیث عزیز یه دنیا ممنونم که حسابی زحمت کشیده و باعث خوشحالی تک تک ما می شود

ببینید و لذت ببرید

http://s2.picofile.com/file/7970933117/The_Kind_Man_1_.jpg


http://s1.picofile.com/file/7970934515/The_Kind_Man_2_.jpg


http://s2.picofile.com/file/7970944515/The_Kind_Man_5_.jpg


http://s1.picofile.com/file/7970943224/The_Kind_Man_4_.jpg


http://s3.picofile.com/file/7970952254/The_Kind_Man_7_.jpg


http://s4.picofile.com/file/7970956341/The_Kind_Man_8_.jpg


http://s4.picofile.com/file/7970961391/The_Kind_Man_12_.jpg

http://s3.picofile.com/file/7970967846/The_Kind_Man_15_.jpg

http://s4.picofile.com/file/7970962468/The_Kind_Man_13_.jpg



http://s3.picofile.com/file/7970965913/The_Kind_Man_14_.jpg

ممنون از رزای عزیز

تدوین «اسب ها همچنان می تازند» به نیمه رسید



تدوین «اسب ها همچنان می تازند» به نیمه رسید

اسب ها همچنان می تازند حسن نجفی از به نیمه رسیدن تدوین فیلم سینمایی «اسب ها همچنان می تازند» که در تهران و تبریز فیلمبرداری شد ،خبر داد.

حسن نجفی کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس درباره انجام مراحل فنی فیلم گفت: در حال حاضر تدوین فیلم  «اسب ها همچنان می تازند» در حال انجام است که تاکنون به نیمه رسیده است. فیلم مضمونی اجتماعی دارد و کار تدوین را سخت می کند. من به همراه حسین حشمت نیا  تدوین فیلم را انجام می دهیم.

 

وی درباره موسیقی فیلم گفت: موسیقی در این فیلم از اهمیت خاصی برخوردار است به همین دلیل هنوز سازنده موسیقی فیلم را مشخص نکردیم و در حال مذاکره با دوستان آهنگساز هستیم.

 

فیلمبرداری فیلم «اسب ها همچنان می تازند» در تهران و تبریز انجام شد. فیلم داستانی اجتماعی دارد و درباره بایرام است. او مردی است که با شنیدن خبری برای گرفتن انتقام راهی تهران می شود و خیابان های تهران صحنه تاخت وتاز او است.

 

در این فیلم سعید راد،پوریا پورسرخ،بهاره افشاری،الهام چرخنده،شیوا مکینیان،ضرغام استادی اصل،مهتاب شکریان،صبا سهیلی،سمیه رمضانی،امیررضا گیتی بان،منیژه مهتاج الفضل،یزدان آخوندی،آرشان استادی اصل به ایفای نقش می پردازند.

منبع:خبرگزاری سینمای ایران

باز هم هنرمندان در بازارچه خيريه همپاي مردم بودند!



باز هم هنرمندان در بازارچه خيريه همپاي مردم بودند!

پانزدهمين بازارچه قلك شكان محك در روزهاي 18 و 19 مهر ماه در محل بيمارستان تخصصي محك برگزار شد

باز هم هنرمندان در بازارچه خيريه همپاي مردم بودند!

بازارچه قلك شكان محك، علاوه بر حضور پرشور مردم كه ياوران و حاميان اصلي اين موسسه خيريه هستند ، شاهد حضور پررنگ بسياري از هنرمندان كشورمان نيز بود.

به گزارش خبرنگار حاضر در اين مراسم، مهناز افشار ، بهاره رهنما ، پوريا پورسرخ ، مجيد صالحي ، جواد عزّتي ، عباس غزالي ، محسن افشاني ، سياوش خيرابي ، پندار اكبري و همچنين خواننده كشورمان مهدي مقدم و مهدي صفايي از جمله هنرمنداني بودند كه در پانزدهمين جشن قلك شكان محك حضور داشتند.

بر اساس اين گزارش ، در روز آخر قلك شكان در مراسمي كه بادكنك آرزوها به حراج گذاشته شد ، حضور پوريا پورسرخ و مهدي مقدم به بيشتر فروش رفتن اين بادكنك كمك فراواني كرد و بادكنك آرزوها كه حاوي نوشته ها و آرزوهايي به خط مردم حضور يافته در بازارچه بود ، پس از اين كه توسط مردم به قيمت بالاتري از قيمت پيشنهاد شده خريداري شد ، به هوا فرستاده شد.

همچنين جمعي از هنرمندان، ضممن بازديد از بخش هاي مختلف بيمارستان محك با روند درمان اين كودكان و مشكلات آنها به صورت مستقيم آشنا شدند.

منبع:سینما خبر

از تماشای ماتادور تعجب نکنید

 

فرهاد نجفی در گفت‌وگو با برنا:

از تماشای ماتادور تعجب نکنید

 
فرهاد نجفی گفت:در «ماتادور» تلاش کردیم به گونه‌ای متفاوت روایت‌گر روابط پلیس‌ها باشیم و به همین خاطر مخاطب شاید از تماشای در ماتادور تعجب کند.


 



فرهاد نجفی پیرامون پخش سریال «ماتادور» از تلویزیون گفت: زمان پخش این سریال بارها تغییر کرد چرا که موسسه ناجی هنر دوست داشت این اثر در زمان مناسبی به روی آنتن برود تا از این طریق مخاطبان بیشتری را با خود همراه کند. و خب در نهایت قرار بر این شد تا به مناسبت هفته نیروی انتظامی این سریال از شبکه 1 به روی آنتن برود که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.
او در مورد تعدد لوکیشن در این سریال تصریح کرد: ما از بیش ۸۰ لوکیشن متفاوت در «ماتادور» استفاده کردیم . و همین موضوع هم کار ما را تا حد زیادی سخت می کرد چرا که معمولا استفاده از لوکیشن های خارجی آن هم در این حد در یک سریال کار راحتی نیست و بسیار زمان‌بر است.
وی افزود: در هر حال در ابتدای کار ما برای هماهنگی عوامل آن هم با این تعدد لوکیشن‌ها و صحنه‌های اکشنی که داشتیم تا حدی به مشکل برخوردیم اما بعد از گذشت مدتی و ضبط یکی دو سکانس بچه‌ها به قدری به کار علاقمند شدند که برای ادامه کار از دل و جانشان مایع می گذاشتند و حاضر بودند هر کاری را برای بهبود شرایط کنونی انجام دهند.

نجفی در مورد شائبه ای که ایجاد شده بود مبنی برای اینکه او بازیگران سریالش را با دخالت موسسه هنری ناجی هنر انتخاب کرده اظهار داشت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد چرا که من با دقت خاصی بازیگران سریالم را انتخاب کردم و همه این افراد هم شباهت زیادی آن چه که در ذهن می پروارندم داشتند به همین خاطر فکر می کنم صحبت کردن در مورد این مسائل بیشتر جنبه حاشیه سازی دارد.

کارگردان سریال ماتادور ادامه داد: به نظرم پولاد کیمیایی در این سریال یکی از متفاوت‌ترین نقش‌ها را در قالب یک پلیس نشان می‌دهد چیزی که ما قبل از آن حد نظیرش را در تلویزیون ندیدم در نقطه مقابل آن هم علی رام نورایی نقش ماتادور که یک کاراکتر منفی در سریال است به بهترین شکل ممکن ارائه داد. چرا که او به دلیل ورزشکار بونش از اماد گی خوب بدنی برخوردار است.

او در پایان گفت: ما در این سریال تمام تلاش‌مان را به کار بستیم که به گونه‌ای متفاوت روایت‌گر روابط پلیس‌ها باشیم و به همین خاطر مخاطب شاید از تماشای ان چه که در ماتادور می بیند تعجب کند و به نوعی جا بخورد.

ناگفته نماند: داستان "ماتادور" درباره یک مقام بلندپایه اروپایی است که مهمان ایران می شود و یک گروه پلیس، حفاظت از وی را به عهده می گیرند، در حالی که یک گروه تروریست که از طرف دشمن خارجی حمایت می‌شوند، قصد دارند او را ترور کنند.این مجموعه به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما و با سرمایه موسسه فرهنگی و هنری ناجی هنر ساخته شده است.

منبع:برنا

ماتادور و بازی زیبای پوریا پورسرخ

 

http://s3.picofile.com/file/7956692896/1381168_618296918221253_1421818181_n.jpg

                  

تیتراژ اول
    
   

  تیتراژپایانی
قسمت اکشن با بازی پوریا پورسرخ




منبع:وبلاگ نرگس عزیز

منصفانه قضاوت كنيم / "ماتادور"، از توهم تا واقعيت

 

در حاشيه پخش سريال "ماتادور"،
"ماتادور" به كارگرداني "فرهاد نجفي" به رغم اخبار از پيش اعلام شده توسط برخي خبرگزاري ها "كبري 11" ايراني نيست.
"سعيد عليخاني"، مدير توليد سريال "ماتادور" با اشاره به شايعات ايجاد شده در خصوص شباهت سريال "هشدار براي كبري 11" و "ماتادور" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: از روز اول خبري در رسانه ها اوج گرفت كه "ماتادور" اكشن ترين سريال تاريخ سينماي ايران خواهد بود.

وي ادامه داد: به دنبال انتشار خبر فوق تشابه سريال "ماتادور" و "هشدار براي كبري 11" به گوش ها رسيد كه من را بسيار متعجب كرد.

عليخاني، تصريح كرد: چنين شايعه و مقايسه اي بسيار بي ربط و بي جا بوده به اين دليل كه ساخت يك كار اكشن در هر كشوري مستلزم داشتن امكاناتي است و "ماتادور" هم با امكانات و بودجه در اختيار داشته به عنوان يك كار ايراني ساخته شد.

مدير توليد سريال "ماتادور" افزود: در نظر داشته باشيم كار اكشن بودجه و امكانات مي خواهد، اين كار بودجه آنچناني نداشته و همان چند صحنه اكشني را هم كه مخاطب شاهد بوده را به سختي ساختيم.

وي تصريح كرد: هدف از ساختن "ماتادور" شكستن برخي از تابوها بوده كه اميدوارم موفق شده باشيم.

"عليخاني" با اشاره به صنعت سينماي ايران و سريالي چون "هشدار براي كبري 11" اظهار داشت: "ماتادور" را با صحنه هايي اكشن و در حد يك كار ايراني ساختيم كه اگر مخاطب ديد بگويد دست اندركاران در حد خود زحمت كشيدند.

وي تصريح كرد: هنوز صنعت سينماي ما در ايران توانمند نيست كه سريالي چون "هشدار براي كبري 11" بسازيم و مردم لذت ببرند.

مدير توليد "ماتادور" ابراز داشت: در توانمندي هنرمندان ايراني هيچ شكي وجود ندارد ولي بايد بپذيريم كه صنعت سينماي ما عقب تر از دنيا است.

وي افزود: ما با توجه به امكانات، شرايط، زمان و بودجه، اثري را مي سازيم كه در حد خود مورد توجه مخاطب قرار گيرد.

عليخاني ادامه داد: بيان و ريشه مقايسه يك اثر خارجي و ايراني را نمي دانم و متأسف هستم كه اين حرف ها را مي شنوم.

** بيان اكشن ترين كار ايراني اشتباه است

عليخاني با اشاره به درج يك خبر اشتباه ديگر در خصوص "ماتادور" اظهار داشت: متأسفانه شنيديم كه "ماتادور" اكشن ترين كار سينماي ايران به نقل از همكاران ما بوده و اين خبر هم اشتباه است، چون ما سعي داشتيم كاري اكشن و جذاب تر به نسبت ديگر سريال هاي ساخته شده را روي آنتن بريم.

وي در ادامه با اشاره به فيلم "جدايي نادر از سيمين" به كارگرداني "اصغر فرهادي" و موفقيت اين فيلم در كسب جايزه "اسكار" گفت: اين فيلم نمونه موفق از يك اثر سينمايي ايراني بود و ما در فيلم درام به اين مرحله رسيده ايم اما تا به اين لحظه در ژانر اكشن موفق به توليد فيلم قابل توجهي نشده ايم.

به گفته عليخاني كه خود را در مقام يكي از منتقدان فيلم "ماتادور" مي بينداين فيلم اثري نيست كه مخاطب انتظار تغيير آنچناني نسبت به فيلم هاي اكشن ديگر ايراني در آن داشته باشد.
وي اظهار داشت: البته ساخت سريال "ماتادور" در ژانر اكشن تا به همين مرحله هم دشواري هاي زيادي را به ما تحميل كرده است.

مدير توليد "ماتادور" با اشاره به لزوم انتقاد منصفانه افزود: اگر خبري در رابطه با شباهت سريال "ماتادور" با "هشدار براي كبري 11" در سايت هاي خبري منتشر شده چيزي جز نظر سليقه اي افراد نبوده است و چه بهتر كه خارج از چارچوب تمام اين نظرهاي سليقه اي منصفانه قضاوت كنيم.
 
عليخاني در خصوص مدت زمان تصويربرداري "ماتادور" خاطرنشان كرد: حدود چهار ماه تصويربرداري "ماتادور" زمان برده و حدود يك سال و چهار ماه نيز مراحل پيش توليد، پس توليد و توليد سپري شده است./ ص

منبع:باشگاه خبرنگاران

امضاء یادگاری "پوریا پورسرخ" برای هواداران در خیریه هنر و کودک

 

امضاء یادگاری "پوریا پورسرخ" برای هواداران در خیریه هنر و کودک

http://www.uploadtak.com/images/q6713_1379835_237445049738.jpg

ماتادور

 

http://www.uploadtak.com/images/k6227_74d56440291711e3b472.jpg


پوریا پورسرخ و فرهاد بجفی و تیرداد کیایی
اولین قسمت سریال "ماتادور" را در منزل اقای پوریا پورسرخ با هم تماشا کردند :)

منبع:اینستاگرام پوریا پورسرخ

تیتراژ سریال ماتادور با صدای احسان خواجه امیری

 

تیتراژ سریال ماتادور با صدای احسان خواجه امیری



 

 حجم : 3.3 مگابایت

لینک غیر مستقیم



منبع: tvsong.ir

ممنون از گلبرگ عزیز

تیزر جدید سریال "ماتادور"

 

پوریا پورسرخ در مجموعه تلویزیونی «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی

 تیزر جدید سریال "ماتادور"


http://www.aparat.com/v/zaNgm

 

دانلود گزارش "شما و سیما" از "ماتادور"

 

http://www.uploadtak.com/images/v213_ab8f433c27a711e387df.jpg

عکس از اینستاگرام پوریا پورسرخ

 


http://s1.picofile.com/file/7786700214/download_icon_Taktemp_10_.gif

ممنون از رزای عزیز و محیای عزیز

 

رضا سریال "ماتادور" جوانی درونگرا و کم حرف

 

"ماتادور"

شنبه 6 مهر

پخش ساعت 22

تکرار 2:45 بامداد

تکرار روز بعد ساعت 15

شبکه اول سیما


http://www.banifilm.ir/Content/1392/07/05/image/2-1-201392720232.jpg


فرهاد نجفي در گفت و گوبا «باني فيلم»:
قسمت اول «ماتادور» را از دست ندهيد
پخش سريال «ماتادور» از امشب در شبکه اول سيما آغاز مي شود.

به گزارش «باني فيلم»، مجموعه «ماتادور» به کارگرداني فرهاد نجفي و تهيه کنندگي جواد نوروزبيگي از امشب ساعت 10/22 در شبکه يک آغاز مي شود و قرار است شنبه تا چهارشنبه روي آنتن رود و روز بعد ساعت 10/15 تکرار شود. «ماتادور» که اولين سريال کارگردانش محسوب مي شود، به نويسندگي آرش قادري درباره يک مقام اروپايي است که جهت شرکت در کنفرانسي درباره انرژي اتمي به ايران مي آيد. گروهي از تروريستها شامل يک زن و دو مرد که در زمينه ايجاد فضاي ناامن و رعب و وحشت در کشورهاي در حال توسعه فعاليت دارند، براي بر هم زدن اين کنفرانس و قتل اين مقام اروپايي دست به طرح ريزي يک رشته عمليات تروريستي مي زنند. پوريا پورسرخ در اين سريال نقش پليسي به نام رضا دارد که جواني درونگرا و کم حرف است. او بيش از آنکه حرف بزند، اهل کنش است و  حتي گاهي تند و عصبي به نظر مي رسد، در صورتي که به شدت احساساتي است و علاقه اش به حفاظت از کودکان و توجهش به مردم قابل اعتنا است. پولاد کيميايي در نقش پليس ديگري به نام محمد امين، جوان متفکري است که همه اقداماتش برنامه ريزي شده و بر اساس نقشه هاي فکر شده است. او به شدت جاه طلب و جسور است و دوست دارد در شغل خودش پيشرفت کند. مجيد واشقاني ديگر عضو اين گروه پليس به نام احسان، متخصص کارهاي رايانه اي است. در نگاه اول نقش او شبيه به چيزي است که اخيراً در سريال «هوش سياه 2» از او ديديم، اما اينجا او تا حدودي بامزگي هم دارد و به نوعي نمک کار محسوب مي شود. سام درخشاني پليس بعدي است که مسيح نام دارد و در امر خنثي سازي بمب فعاليت مي کند. مجيد مشيري در نقش سرهنگ کيايي مافوق اين ماموران و هدايت ا... سجادي نقش سردار را دارد. شقايق فراهاني در نقش مسوول هماهنگ کننده برنامه هاي گروه تروريستي به نام حانا، تيرداد کيايي به نقش فرهاد، مغز اجرايي گروه خلافکار که اجراي بخش عملياتي را به عهده دارد و عليرام نورايي در نقش ماتادور، قاتلي است که توسط گروه تروريستي براي انجام عمليات در ايران اجير مي شود. حانا و فرهاد در يونان ساکن هستند و براي اجراي هر عمليات خرابکارانه در هر کشوري، از افراد جاني تبعه همان کشور استفاده مي کنند.

ليندا کياني در نقش سميرا پاکزاد، دختر جواني است که در سفارت بلژيک کار مي کند و امور روابط عمومي و هماهنگي را برعهده دارد که طبق اتفاقاتي درگير پرونده ماتادور مي شود. اين سريال چند بازيگر خارجي نيز دارد.

فرهاد نجفي درگفت و گو با خبرنگار «باني فيلم» خطاب به مخاطبان اين سريال گفت: «قسمت اول ماتادور را از دست ندهيد، چون گره هاي داستاني سريال در قسمتهاي آتي به اين بخش بر مي گردد».

منبع:بانی فیلم

"ماتادور" را امشب از دست ندهید

 

"ماتادور" را امشب از دست ندهید

چهره جدید پلیس در «ماتادور»

ماتادور سریال دیگری است که به کارگردانی فرهاد‌نجفی امشب از شبکه یک پخش می‌شود.

داستان سریال «ماتادور» درباره یک مقام بلندپایه اروپایی است که مهمان کشور ایران می‌شود و یک گروه پلیس حفاظت از او را به عهده می‌گیرند. این در حالی است که مشخص شده یک گروه تروریست قصد ترور او را دارد و تروریست‌ها از طرف دشمن خارجی حمایت می‌شوند.

در این سریال پرحادثه و اکشن، پوریا پورسرخ در نقش یک پلیس ماهر در تیراندازی و محافظ شخصیت سیاسی، سام درخشانی در نقش پلیس متخصص خنثی‌کردن بمب، پولاد کیمیایی در نقش پلیس سایبری (فضای اینترنت)، علی‌رام‌نورایی در نقش ماتادور و تروریست و شقایق فراهانی در نقش جاسوس و رابط تروریست‌ها ایفای نقش کرده‌اند.

از دیگر بازیگران این مجموعه نیز می‌توان به مجیدمشیری، لیندا کیانی، مریم سلطانی، تیرداد کیایی، مجید واشقانی، روشا ضیغمی، هدایت‌الله سجادی، زهرا دانش‌نیا و داوود صادقی اشاره کرد.

کارگردان سریال تلویزیونی «ماتادور» درخصوص ساختار و مضمون این مجموعه گفت: ماتادور یک مجموعه پلیسی و کاملا اکشن است که می‌خواهد بیننده را با صحنه‌های جذاب اکشن، پر زدوخورد و هیجان‌انگیزش به خود جذب کند.

فرهاد نجفی با اشاره به روند طولانی آماده‌سازی و ساخت این پروژه که یک سال به طول انجامیده، گفت: تلاش و انرژی که تمام عوامل مجموعه برای این کار صرف کردند بسیار بیشتر از یک سریال ۱۲ قسمتی و به اندازه ساخت ۱۲‌فیلم سینمایی بود. یکی از دلایل طولانی شدن این پروژه به‌دلیل وسواسی است که در کار دارم چرا که همیشه در تمام مراحل ساخت نظارت مستقیم دارم.

کارگردان ماتادور ادامه داد: به لحاظ محتوایی نیز با داستانی پرکشش روبه‌رو هستیم که با ایجاد گره‌های داستانی، تماشاگر را با خود همراه می‌کند. همچنین در این سریال بیننده تصویر جدیدی از پلیس و روابط آنها خواهد دید و فکر می‌کنم مخاطب این پلیس را بیشتر دوست داشته باشد.

وی با اشاره به ترکیب بازیگران این مجموعه اظهار کرد: سعی کردیم از بازیگران باتجربه و حرفه‌ای سینما و تلویزیون استفاده کنیم و خوشبختانه بازیگران هم متناسب با ساختار اکشن سریال بازی‌های روان و طبیعی را ارائه کردند. برخی بازیگران مثل پولاد کیمیایی در این مجموعه بازی‌ متفاوتی را به نمایش گذاشته‌ است که برای بینندگان جذاب خواهد بود.

وی افزود: برای آن‌که صحنه‌های اکشن سریال واقعی‌تر به نظر برسد، بسیاری از این صحنه‌ها توسط خود بازیگران انجام شده و تا جایی که می‌توانستیم از بدلکاران استفاده نکردیم.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: تا جایی که امکانات به ما اجازه می‌داد سعی کردیم استانداردهای جهانی آثار اکشن را رعایت و مطابق آن حرکت کنیم، اما واقعیت این است که امکانات سخت‌افزاری ما در تولید این‌گونه آثار ۱۰ درصد کشورهای پیشرفته هم نیست. به هرحال امیدوارم بینندگان با درنظر گرفتن این نکته، این سریال را منصفانه ببینند و از قسمت اول سریال را دنبال کنند.

فیلمنامه ماتادور را آرش قادری نوشته و جواد نوروزبیگی آن را تهیه کرده است

منبع:جام جم

"ماتادور" از شنبه 6 مهر ماه شبکه اول سیما

 

http://www.uploadtak.com/images/b565_1240296_568431016553.jpg

"ماتادور"

از شنبه 6 مهر ماه

شبکه اول سیما

ساعت 22:15

 

ماتادور

 


http://www.uploadtak.com/images/g4439_04be4f8e22d511e3b6fe.jpg

http://www.uploadtak.com/images/t1549_1376178_213447785489.jpg

http://www.uploadtak.com/images/o489_56a3830a197f11e39ee6.jpg


http://www.uploadtak.com/images/t8498_13876_57190088287269.jpg

http://www.uploadtak.com/images/k9486_1235207_101532855380.jpg

http://www.uploadtak.com/images/o925_1371428_213449108823.jpg

منبع:صفحه شخصی سامان فرزانه

"پوریا پورسرخ" در اخرین روز فیلمبرداری سریال "ماتادور"

 

http://www.uploadtak.com/images/j3151_12ccc998245b11e395bf.jpg

"پوریا پورسرخ" در اخرین روز فیلمبرداری سریال "ماتادور"

منبع:اینستاگرام پوریا پورسرخ

 

تجلیل سعید راد از فیلم سینمایی "روز سوم"

 



سعيد راد:نبايد فقط به دنبال آرتيست بازي باشيم
سعيد راد گفت: ما نبايد در فيلمهايمان فقط به دنبال آرتيست بازي باشيم. بايد ببينيم چه جوانهايي داشتيم و چه رشادتهايي کردند و درباره اين موضوعات فيلم بسازيم.

اين بازيگر به برنا گفت: در همه دنيا به اين شکل است که فيلمهايي که درباره جنگ ساخته ميشود تکنيک و تاليف مخصوص به خودش را دارد.

وي درادامه افزود: ما متاسفانه اين کاررا بلد نيستيم و فيلمهايي که بعد از انقلاب ساخته شد به جزء تعداد اندکي بقيه از جنس فيلمهاي دفاع مقدس نبود.

بازيگر فيلم سينمايي«دوئل» خاطرنشان کرد: فيلم سينمايي «دوئل» خوش ساخت بود زيرا احمدرضا درويش در اين زمينه تجربه کسب کرده بود و باعث شد تا اين فيلم از حالت بلفعل به بلقوه تبديل شود ضمن اينکه درويش از عوامل سر جاهاي خودشان به درستي استفاده کرد.

راد در ادامه افزود: البته کارگردانان ديگري همچون مرحوم رسول ملاقليپور و ابراهيم حاتميکيا هم در اين زمينه بسيار موفق بودند.

وي با بيان اينکه فيلمسازي در زمينه دفاع مقدس وظيفه است، گفت:ما در فيلمهايمان نبايد تنها به دنبال آرتيست بازي باشيم بايد ببينيم چه جوانهايي داشتيم و چه رشادتهايي کردند و درباره اين موضوعات فيلم بسازيم.

راد خاطرنشان کرد: متاسفانه ما تنها به دنبال بودجه هستيم در حاليکه بايد آموزش ببينيم که چگونه در ژانر دفاع مقدس فيلم بسازيم.

وي افزود: تنها فيلمي که در طول اين سالها نشان داده شد فيلم«روز سوم» محمدرضا لطيفي بود که نشان ميداد بچههاي خرمشهر چطور از ميهنشان دفاع ميکردند.

تلاش برای مهیج‌تر کردن سریال پلیسی «ماتادور»

 

تلاش برای مهیج‌تر کردن سریال پلیسی «ماتادور»

در آستانه‌ی پخش سریال ۱۳ قسمتی «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی یک سکانس سه دقیقه‌ای به بخش پایانی این سریال اضافه می‌شود.

کارگردان «ماتادور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن اعلام خبر بالا بیان کرد:‌ برای اینکه فینال «ماتادور» مهیج‌تر شود، تصمیم گرفتیم سکانسی را به آن اضافه کنیم که سه دقیقه است و آقای پورسرخ این سکانس را بازی می‌کند.

وی درباره‌ی زمان قطعی پخش «ماتادور» نیز بیان کرد: «ماتادور» از ششم مهر ماه از شنبه تا چهارشنبه از شبکه یک پخش می‌شود که ساعت پخش آن هنوز مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، پولاد کیمیایی، پوریا پورسرخ، شقایق فراهانی، سام درخشانی، علیرام نورایی، تیرداد کیایی، مجید واشقانی، لیندا کیانی، مجید مشیری، سیروس همتی، مریم سلطانی، هدایت‌الله سجادی و رضا بادامچی از بازیگران اصلی « ماتادور» هستند.

همچنین سایر عوامل این مجموعه نیز عبارتند از: نویسنده: آرش قادی، مدیرتصویربرداری: علیرضا رجایی‌مقدم، طراح گریم: محمد قمی، صدابردار: هادی افشار، عکاس: سهراب ولدبیگی، منشی صحنه: شیدا باسمه‌چی، مدیرجلوه‌های ویژه: فرهاد نجفی، مدیر تولید دیجیتال: پیمان خماند، سوپروایزر جلوه‌های ویژه: سجاد ربیعی، مشاور انتظامی: هدایت‌الله سجادی، مدیر تولید: سعید علیجانی، مدیر تدارکات: مهدی مجلل، دستیار اول کارگردان: عادل معصومیان، مدیر تولید خارج از ایران(قبرس و ترکیه): فرشته مهدی‌زاده.

انتهای پیام